Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Napsal jste o devíti konkrétních bodech, nenašel se v diskuzi nikdo kdo by je řešil nebo se alespoň pokusil je řešit věcně. Bohužel samé blafy a výkřiky o ničem. Nicméně Vám karma. R^

0 2
možnosti

Doporučuji Vám číst jinou knihu : zločiny a vraždy komunistické strany v padesátých a šedesátých letech minulého století- to Vám prospěje rozhodně více.

5 0
možnosti

Klidně můžete začít s četbou, nikdo Vám nebrání.

1 2
možnosti

Pod svým fotem máte preambuli - "Člověk s levicovým smýšlením, který chce měnit věci k lepšímu". Vážně, budí to u mne úsměv, jako když jsem otci rozbil starožitnou cennost - On, lidsky zoufalý - Já se chlubil nápady o nových lepidlech... !

Všechny skutky ČSSD, (dříve navrhované KSČm) - Jsou demoliční! Rozvrací Rozpočet a základ ještě platných hodnot. Unikum je Zdravotnictví - Odříznuto od poplatků - Zaříznuté poslední regulací, Karenční doby - Tak je tedy ideálně připravené na zvýšení mezd zúčastněných! Inspiroval jste mne ovšem! Já svému tatíkovi, který žehral nad rozbitou cenností = Měl ještě napařit Daně! Co si vlastně vůbec vyskakoval? Já se tuze styděl litoval,proč vlastně? Tak bych vlastně byl - Člověkem s levicovým smýšlením, který mění věci k lepšímu ... :-)

6 0
možnosti

Obzvláště drzej komoušRv

6 1
možnosti

Zajímavý sjezd. Dobře se bavím. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Už se velmi těším, až bude Roman Onderka zvolen 1. místopřesedou, protože znovu uvidíme jak umí skvěle utíkat. Když redaktor televizního studia ČT Brno požádal Onderku v době, kdy byl primátorem na chodbě Magistrátu o rozhovor, Onderka to odmítl a začal utíkat - a redaktor s kameramanem za ním. Celý "rozhovor" tedy přesněji běh neochotného a zbabělého Onderky a pracovníků ČT Brno byl potom vysílán v tehdejším Jihomoravském večerníku, nyní se tentýž pořad jmenuje Události v regionech. ;-);-D

3 0
možnosti

P69e89t36r 55T59o88m47e51k

1. 3. 2019 12:41

Čím to je, že já si pořád myslím, že komunisti patří za mříže.

6 0
možnosti
Foto

Je to tím, že na ně mermo moci chcete koukat skrz mříže.

0 2
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1290x
Člověk s levicovým smýšlením, který chce měnit věci k lepšímu.

Lídr KSČM na Vyškovsku a asistent poslance.

 

Seznam rubrik