Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Podobně jako předřečník - nejsem ani ta kavárna, ani Nikola. Nicméně: 20 let pracuju, žívím rodninu mám dvě děti. Za prací dojíždím každý den cca 40 km, díky solidnímu zaměstnavateli jsem se dostal na plat (hrubý) cca 55k. Podle cssd kalkulačky, pokud by jejich návrh pošel, budu čistého dostávat o 2000 kč měsíčně méně. Pokud bych chtěl zůstat na "svých", musel by mi zaměstnavatel přidat 5000 Kč. Můžete mi rozumě vysvětli, za co se mě snažíte potrestat? Chápu, že nízkopříjmovým by se mohly (a měly) daě snížit, ale proč ten vbýpadek mám platit já?

8 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1290x
Člověk s levicovým smýšlením, který chce měnit věci k lepšímu.

Lídr KSČM na Vyškovsku a asistent poslance.

 

Seznam rubrik