Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Ale jsme obyvatelé druhé až třetí kategorie. A nemyslí si to jenom Hudeček, ale všichni pražáci.

Slováci mají štěstí, že z té federace utekli. Před dvěma měsíc jsem projížděl Slovensko až na východ a jenom jsem si cestou říkal "tohle by neměli, tohle by taky neměli, ani tohle by neměli... protože by všechno zablokovala a sežrala Praha".

1 2
možnosti
OV

Tak Hudeček je pražák jako Olomouc!

3 0
možnosti
JC

No tak jim ho tam vraťte;-).

1 0
možnosti
Foto

Pražáci by ho tam klidně vrátili, ale jeho mateřská TOP 09 v čele se Švýcarem Kchárlem a táborským rodákem Kalouskem si ho v Praze asi udrží.

2 1
možnosti
Foto

Pražáci si to ani tak nemyslí, jako spíš čerstvé naplaveniny. Kdy jste si naposled třeba pokecal u piva s Pražákem, který má v Praze kořeny sto či více let? Ten sice není zamindákovaný, ale ani se nepovyšuje, dokáže pochopit problémy. Jen je nemůže vyřešit - to oblíbené klišé "vy v Praze děláte politiku" je občas z pohledu zvenčí bráno tak, že každý Pražák může měnit zákony, ale skutečnost je taková, že v malostranských palácích dělají politiku lidé narození v nejrůznějších koutech republiky.

3 0
možnosti
JH

Jak dlouho už na tomto světě jste, že jste si stihnul pokecat se všemi Pražáky?

0 0
možnosti
Foto

Pokud prominete, já jsem ten Pražák s kořeny cca 100 let. A ať už z chalupy v Podkrkonoší, odkud pocházeli moji prarodiče, nebo z různých brigád nebo táborů, kterých jsem taky pár absolvoval, opravdu odnikud nemám zážitek, že bych se nedomluvil a někdo mi chtěl dát přes držku.

1 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1290x
Člověk s levicovým smýšlením, který chce měnit věci k lepšímu.

Lídr KSČM na Vyškovsku a asistent poslance.

 

Seznam rubrik